Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

ΝΑΥΤΕΡΓΑΤΕΣ Στους καταπέλτες την Τρίτη για μπάρκο με δικαιώματα!

  • Οργανωτική σύσκεψη τη Δευτέρα στις 10.30 π.μ. στην ΠΕΜΕΝ
  • Πλατύ κάλεσμα να συμμετάσχουν στην απεργία απευθύνουν τα ταξικά ναυτεργατικά σωματεία σε Εργατικά Κέντρα, Ομοσπονδίες, σωματεία, σε όλους τους εργαζόμενους
Στους ντόκους κατεβαίνουν την Τρίτη, 16 Απρίλη, οι ναυτεργάτες για να δώσουν τη μάχη της νέας 24ωρης πανελλαδικής προειδοποιητικής απεργίας, με προοπτική επέκτασης και κλιμάκωσης. Διεκδικούν την ανανέωση και υπογραφή ΕΓΣΣΕ και των κλαδικών Συλλογικών Συμβάσεων στη βάση της ικανοποίησης των σύγχρονων αναγκών των εργαζομένων. Απαιτούν την απόσυρση του νομοσχεδίου του ΥΝΑ, που προδιαγράφει την ένταση της αντιλαϊκής πολιτικής κυβέρνησης, ΕΕ. Για να ενισχυθεί ακόμα περισσότερο η θέση και η κερδοφορία του εφοπλιστικού κεφαλαίου, των μονοπωλίων, το νομοσχέδιο «καθαρίζει» καράβια και λιμάνια από εργασιακά δικαιώματα. Σμπαραλιάζει το ακτοπλοϊκό δίκτυο, απειλεί την ανθρώπινη ζωή στη θάλασσα, ιδιωτικοποιεί το σύνολο των λιμενικών υποδομών, υπονομεύει κυριαρχικά δικαιώματα.
ΠΕΜΕΝ, «ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ», ΠΕΕΜΑΓΕΝ, ΠΕΠΡΝ (Πληρωμάτων Ρυμουλκών), ΠΕΣ/ΝΑΤ, για την προετοιμασία της απεργίας, αλλά και της απεργίας της 1ης Μάη διοργανώνουν σύσκεψη τη Δευτέρα στις 10.30 το πρωί στα γραφεία της ΠΕΜΕΝ. Τη μέρα της απεργίας καλούν στην απεργιακή συγκέντρωση στις 10.30 το πρωί στην πλατεία Καραϊσκάκη του Πειραιά. Στις 5.30 το πρωί, στο ίδιο σημείο θα γίνει προσυγκέντρωση. Τα ταξικά ναυτεργατικά σωματεία με ανακοίνωσή τους «απευθύνουν πλατύ κάλεσμα σε όλα τα Εργατικά Κέντρα, Ομοσπονδίες, σωματεία, στους εργαζόμενους, στις Επιτροπές Αγώνα, στις Λαϊκές Επιτροπές, στις Επιτροπές Ανέργων να συμμετάσχουν στην απεργιακή μάχη».

Συμπληρωματικά στο νομοσχέδιο του ΥΝΑ, η κυβέρνηση, κατέθεσε στις 28 Μάρτη, και έγινε γνωστό τώρα, ένα ακόμα νομοθετικό έκτρωμα, το οποίο αποτυπώνει την επιδίωξή της να μετατρέψει τους ναυτεργάτες σε φτηνό ευέλικτο εργατικό δυναμικό για τους εφοπλιστές. Πρόκειται για ένα «Μνημόνιο Κατανόησης» που είχε υπογραφεί στις 15 Ιουνίου 2010 μεταξύ του υπουργείου Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας (όπως λεγόταν τότε) και του υπουργείου Μεταφορών της Κίνας «σε συγκεκριμένους τομείς ναυτιλιακού ενδιαφέροντος». Το Μνημόνιο κατατέθηκε με μορφή νομοσχεδίου για επικύρωση στη Βουλή.
Στο άρθρο 2 παράγραφος v) με τίτλο «Εκπαίδευση και απασχόληση ναυτικών» αναφέρει: «Τα Μέρη θα συνεργάζονται μέσω της εκπαίδευσης και της ανταλλαγής προσωπικού, ενώ ιδιαίτερη προσοχή θα δοθεί στην εφαρμογή των σχετικών συμβάσεων του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΔΝΟ) και των οργάνων του Διεθνούς Οργανισμού Εργασίας (ΔΟΕ - ILO) που αφορούν τις συνθήκες εργασίας στα πλοία, καθώς και στη διευκόλυνση των ναυτικών, κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στους λιμένες και των δύο Μερών». Που σημαίνει ότι στα πλαίσια «της ανταλλαγής προσωπικού» για τους Ελληνες ναυτεργάτες δε θα εφαρμόζονται οι ΣΣΕ που έχουν κατακτήσει, αλλά οι συμβάσεις όπως για παράδειγμα της ΔΟΕ που καθορίζει τα διεθνή στάνταρ, δηλαδή μισθό περίπου 600 δολάρια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ