Τρίτη 26 Μαρτίου 2013

«Μαγνήτης» τουριστών τα προϊόντα της Σκοπέλου

Οι τελευταίες εμπειρίες τουριστικής προβολής της Μαγνησίας έχουν δείξει πως ο συνδυασμός τοπίου, φύσης και τοπικών προϊόντων είναι ανίκητος
Οι τελευταίες εμπειρίες τουριστικής προβολής της Μαγνησίας έχουν δείξει πως ο συνδυασμός τοπίου, φύσης και τοπικών προϊόντων είναι ανίκητος
Οι ξένοι γνωρίζουν τη Μαγνησία, τη Θεσσαλία γενικότερα, από τις γεύσεις, τα προϊόντα και τα μοναδικά τοπία. Η προβολή της περιοχής και η προώθηση του τουριστικού προϊόντος πρέπει να επαναπροσδιοριστεί. Δεν αρκούν πλέον μόνο τα διαφημιστικά φυλλάδια. Η προσέγγιση των ξένων απαιτεί άλλη στρατηγική.
«Από το 2008 έχουμε επιλέξει τη μέθοδο της γευσιγνωσίας. Και αυτό είναι ένα καλό στοιχείο. Πώς να μη νιώσουμε ενθουσιασμό και αισιοδοξία όταν ακούμε τους ξένους, που έρχονται στο περίπτερο της Μαγνησίας στις εκθέσεις τουρισμού του εξωτερικού όπου συμμετέχουμε και μας μιλάνε για το σπεντζοφάι. Που έφαγαν στις Μηλιές ή τα Χάνια. Τη γεύση όμως τη γνώρισαν στο δικό μας το περίπτερο, το περίπτερο της Μαγνησίας» σημειώνει χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της Ένωσης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ