Παρασκευή 29 Μαρτίου 2013

Δημοτική Αρχή Βόλου: Υποβαθμίζει την καθαριότητα, με στόχο να την ιδιωτικοποιήσει

Συνέντευξη Τύπου εκπροσώπων της «Λαϊκής Συσπείρωσης» και της παράταξης ΔΑΣ-ΟΤΑ Μαγνησίας
Με την πολιτική που εφαρμόζει και τα μέτρα που λαμβάνει η Δημοτική Αρχή Βόλου για την Υπηρεσία Καθαριότητας είναι φανερό ότι στόχο έχει να την απαξιώσει και, εφαρμόζοντας το κυβερνητικό δόγμα «νόμος και τάξη» έναντι των εργαζομένων, να πετύχει το ανεμπόδιστο πέρασμά της στους ιδιώτες. Αυτό τονίστηκε στη συνέντευξη Τύπου που έδωσαν την Παρασκευή εκπρόσωποι της «Λαϊκής Συσπείρωσης» και της παράταξης ΔΑΣ - ΟΤΑ Μαγνησίας.
Μιλώντας εκ μέρους της «Λαϊκής Συσπείρωσης», ο Απ. Νάνος σημείωσε ότι οι δήμαρχοι που με κάθε μέσο στήριξαν και στηρίζουν τον «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ», την αντεργατική πολιτική της συγκυβέρνησης (ΝΔ - ΠΑΣΟΚ - ΔΗΜΑΡ), της ΕΕ και του κεφαλαίου, δρομολογούν με κάθε μέσο και την ιδιωτικοποίηση, τη διάλυση των υπηρεσιών κοινωνικής φροντίδας και το τσάκισμα των δικαιωμάτων των εργαζομένων, επισημαίνοντας πως η Δημοτική Αρχή επιχειρεί να εξωραΐσει την κατάσταση στην καθαριότητα του Δήμου Βόλου, η οποία, στην πραγματικότητα, ήταν και είναι προβληματική, τόσο στο κέντρο της πόλης, όσο και περιφερειακά του δήμου, αλλά και στις άλλες ενότητες.
Μάλιστα - είπε - η κατάσταση επιδεινώνεται μιας και η τακτική της Δημοτικής Αρχής είναι ξεκάθαρα η αποδιοργάνωσή της τόσο στην ποιότητα των υπηρεσιών όσο και στις εργασιακές σχέσεις των εργαζομένων σε αυτή, ώστε να ανοίξει πιο εύκολα ο δρόμος προς τους ιδιώτες.
Ο Θ. Τσαλούχας, συνδικαλιστής της ΔΑΣ, παρέθεσε μερικά συγκεκριμένα παραδείγματα, που, όπως είπε, καθρεφτίζουν την κατάσταση της υπηρεσίας, όπως:

  • Υπάρχουν οχήματα που εξακολουθούν να κυκλοφορούν χωρίς πινακίδες (Πορταριά).
  • Ο τεχνίτης κάδων, ελλείψει προσωπικού και με εντολή της αντιδημάρχου, κουρεύει πεζοδρόμια και οι κάδοι έχουν αφεθεί στην τύχη τους με ό,τι κακό αυτό συνεπάγεται.
  • Τα απορριμματοφόρα για την υπογείωση των κάδων δεν έχουν σύστημα πέδησης, με ορατό το ενδεχόμενο της ανατροπής του οχήματος.
  • Ο οδηγός του οχήματος δεν έχει άδεια χειριστού γερανοφόρου.
  • Ο προϋπολογισμός για τις υπερωρίες είναι 14.100 ευρώ για τους μόνιμους και 41.000 για τους αορίστου. Ο νόμος όμως μιλά για 20 ώρες τα Σαββατοκύριακα, συν 20 ώρες τα νυχτερινά, συν 16 ώρες της πολιτικής προστασίας, φτάνουμε συνολικά 52 ώρες το μήνα. Σύμφωνα με τις ανάγκες της πόλης, αυτές οι υπερωρίες καλύπτουν μόνο ένα τρίμηνο. Με την έλλειψη προσωπικού, με τους εργαζόμενους να δουλεύουν όλα τα Σαββατοκύριακα νυχθημερόν, πώς θα καλυφθούν οι υπερωρίες;
Η Εύη Καρυδάκη, επικεφαλής της ΔΑΣ, μίλησε για στοχοποίηση από ορισμένους δημοσιογράφους και Μέσα Ενημέρωσης των συνδικαλιστών της ΔΑΣ-ΟΤΑ και των εργαζομένων που συσπειρώνονται με το ΠΑΜΕ-ΟΤΑ, την οποία συνέδεσε με την πρόθεση της Δημοτικής Αρχής να αποδιοργανώσει και να απαξιώσει την υπηρεσία καθαριότητας, οδηγώντας την στην ιδιωτικοποίηση. Κι αναφέρθηκε στην εισαγγελική παρέμβαση τις ημέρες των κινητοποιήσεων και τα όσα ακολούθησαν από τη μεριά της Δημοτικής Αρχής με τα ειδικά παρουσιολόγια, τις απειλές  με τον εισαγγελέα προς τον διευθυντή Οικονομικών και τον προϊστάμενο Μισθοδοσίας, από τους οποίους ζητήθηκε να παρακρατήσουν από τους εργαζόμενους, με τη μία, τις αποδοχές για όλες τις ημέρες των απεργιών και όχι σταδιακά, όπως γίνεται σε όλους τους άλλους δήμους, την πολιτική και συνδικαλιστική δίωξη του Θ. Τσαλούχα και τη διαρροή προσωπικών δεδομένων του κ.ά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ